چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
مراسام اختتامیه پویش ملی کتابخوانی

حوزه/ مراسم اختتامیه پویش ملی کتابخوان «حسنه ماندگار» و  «مادر پروازی» به همت موسسه فرهنگی هنری شهید روحی و مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مراسم اختتامیه پویش ملی کتابخوان «حسنه ماندگار» و «مادر پروازی» به همت مؤسسه فرهنگی هنری شهید روحی و مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد برگزار شد.

در این آیین علی اکبر روحی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری شهید روحی در توضیح اهداف برگزاری پویش های ترویجی در جامعه توسط این مؤسسه، گفت: این پویش‌ها از طریق بستر سامانه الکترونیکی مؤسسه فرهنگی هنری شهید روحی و سامانه مسابقات الکترونیکی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس www.samanpl.ir اجرا می شود. در واقع تلاش ما بر این بود تا این پویشها از دو وجه مردمی و ملی برگزار شود.

وی با اشاره به آمار برگزاری این پویش‌ها، افزود: امروز شاهد تقدیر از برگزیدگان پویش های «حسنه ماندگار» و «مادر پروازی» و رونمایی از پویش ملی «کتابخوان نفس» و «سومین دوره فرهنگی مشهد شهر کتابخوان ها» هستیم.

روحی اظهار امیدواری کرد این پویشها موجب فرهنگ سازی مناسب در حوزه فرزندآوری و جوان سازی جمعیت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha